Předchozí článek

Cuketový sandwich

Autor:
Mgr. Beáta Bohnerová

Pracoviště: ambulantní nutriční terapeutka ve společnosti ResTrial, Praha, diabetologie

Vloženo: 1. 8. 2021


Suroviny na 5 porcí

1 střední cuketa
Sýr Halloumi
bylinkový
100 g šunka nejvyšší jakosti
5ks Předvařená kukuřice
1 rajče
polníček

olej

grilovací koření

česnek

Postup:

Sýr Halloumi nakrájíme na výšku na 5 plátků. Cuketu omyjeme, nakrájíme na silnější plátky, které budou tlusté cca 1 cm a dlouhé podle délky sýru Halloumi (tj. asi 9cm).

2 lžíce oleje smícháme s kořením a nasekaným česnekem nadrobno dle chuti. Touto směsí okořeníme kukuřici a osušené cukety od přebytečné vody. Grilujeme dozlatova.  Cukety a kukuřici grilujeme jako první. Sýr a plátky šunky přidáme později - těsně před tím, než bude cuketa hotová.

Poté vrstvíme v následujícím pořádí: cuketa – sýr – šunka – polníček – plátek rajčete – cuketa.

Tabulka nutričních hodnot:

Energie 1 porce (kJ)

Bílkoviny (g)

Sacharidy(g)

Tuky(g)

Vláknina(g)

1680

21,4

37

17

1,4

Předchozí článek