Další článek Předchozí článek

Cuketový sandwich

Autor:
Mgr. Beáta Bohnerová

Pracoviště: ambulantní nutriční terapeutka ve společnosti ResTrial, Praha, diabetologie

Vloženo: 1. 8. 2021


Suroviny na 5 porcí:

1 středně velká cuketa
sýr Halloumi
(bylinkový)
100 g šunky nejvyšší jakosti
5 ks předvařené kukuřice
1 rajče
polníček

2 lžíce oleje
grilovací koření

česnek
(množství dle chuti)

Postup:

Sýr Halloumi nakrájíme na výšku na 5 plátků. Cuketu omyjeme, nakrájíme na silnější plátky, které budou tlusté cca 1 cm a dlouhé podle délky sýru Halloumi (tj. asi 9 cm).

Olej smícháme s kořením a s nadrobno nasekaným česnekem. Touto směsí okořeníme kukuřici a cukety osušené od přebytečné vody. Grilujeme dozlatova. Cukety a kukuřici grilujeme jako první. Sýr a plátky šunky přidáme později - těsně před tím, než bude cuketa hotová.

Poté vrstvíme v následujícím pořádí: cuketa – sýr – šunka – polníček – plátek rajčete – cuketa.

Tabulka nutričních hodnot:

Energie (kJ)          1 porce

Bílkoviny (g)

Sacharidy (g)

Tuky (g)

Vláknina (g)

1680

21,4

37

17

1,4

Další článek Předchozí článek